کارانکا :" هنوز وقت شامپاین باز کردن نرسیده است "
تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, | 15:31 | نویسنده : MOHAMMAD

 


آیتور کارانکا در مورد پیروزی رئال به بارسا گفت :" هر روز تلاش می کنیم تا برای این بازیها بهتر شویم . همه می گفتند که این هفته فصلمان تمام می شود اما این تاثیری روی کار ما نگذاشت . ما بیشترین تلاشمان را انجام می دهیم . کار امروز ما تفاوتی با کار دو سال اخیرمان نداشت . روند کاری ثابت می ماند . " 
اعتراض بارسایی ها به داوری :" ما کارمان را انجام می دهیم . گاهی ممکن است که تصمیمات درست یا اشتباهی گرفته شوند . " 
آن چه دوست داشت :" تعهد بازیکنان در طول بازی خوشایند بود . کار کل تیم خوشایند بود . تیم خوشد را نشان داد . بازیکنانی هم بودند که نشان دادند که می توان به آنها اعتماد کرد . باید خوشحال بود . فعلا البته چیزی به دست نیاورده ایم . باید سه شنبه به همین روند ادامه دهیم . " 
فقط یک برد بارسا در هشت الکلاسیکوی اخیر :" مطمئنا بازی 5-0 خیلی دردناک بود . بازیهایمان با بارسا خیلی مشکل بوده است اما امسال تیم اعتماد به نفس زیادی داشته است . " 
ذخیره شدن کریستیانو :" مثل هر بازیکن دیگری است . دو سال و نیم است که در این جا هستیم و همه بازیکنان با مربی اشنا شده اند . "
پنالتی :" در لحظه آخر وقتی که مالکیت توپ را نداشته باشی ، ممکن است که حریف خطری ایجاد کند . اما مهم این بود که بردیم و نیرو گرفتیم . منطقی است که گلایه کنند اما مهم برد بود . " 
شامپاین :" فعلا وقت جشن گرفتن و شامپاین باز کردن نیست . هنوز به چیزی نرسیده ایم باید با هیجان به کارمان ادامه دهیم . " 


دانلود صحبت های کارانکا بعد از بازی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ